Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 22:18:42 MET DST

> lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote in article
<4r8o41$3a3_at_olorin.nask.pl>...
> Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
>
> : Who gives a damn Grego co w srodku? Czy ty pytasz sie kto produkowal
> : tranzystory czy scalaki do twojego TV?
>
> Pytam sie. A Ty sie nie pytasz, kto wyprodukowal Twoj telewizor? Nie
> robi Ci roznicy, czy to Craig czy Sony?
Zadnej. Chodzi o jakosc nie o nazwe. Sa TVs SONY ktorych bym w domu nie
postawil.
> : Chlopie obudz sie. WINdows wygrywaly bo potarfily byc systemem
biurowym.

> Byc moze wygraly - w walce o Twoja dusze z Twoim zdorwym rozsadkiem.
Nie przesadzaj:)) Cyrografu nie podpisalem ja poprstu lubie te wizardy
helpy itp dzieki temu nie musze zostawac informatykiem aby korzystac z
komputera sam MS Office to juz duzo do nauczeni i jeszcze wiecej do
porzadnego korzystania.
> : musieli sie uczyc kodow DOS tylko zajac swoja praca. Ta sama idea
>
> Co to jest "kod DOS"?
Coamand przepraszam. I jescze argumentow. Brrrr.
> : PS Przepraszam wszystkich za urazona dume narodowa. Koncze temat bo
mam
> : lepsze rzeczy do robionia. Nie moge tylko sluchac tych "fachowcow" z
> : konca swiata autorytarnie piszacych o produktach MS jak o gownie.
Panowie
> : lepsi od was tego uzywaja w firmach ktore maja dochody na poziomie
> : polskiego dochodu narodowego........
>
> Jasne. Pozwol, ze zacytuje: "Miliony much nie moga sie mylic!"
To jest jedno z glupszych cytatow jakie widuje ( a ten widzialem juz
tysiac razy).
Dlaczego ? Bo korzystajac z filozofii tego cytatu powinienem chodzic w
ziemie w sandalach.