Re: W co inwestowac?

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 22:04:54 MET DST

In article <01bb66f1.a3d7c900$128ae7ce_at_sduchnow>, "Slawek Duchnowski"
<nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> <proga-3006962058120001_at_mac7.hep.utexas.edu>...
> jak
> A byles w Starbuck Coffee albo w New World Coffe?
Bylem w tym pierwszym nic specjalnego. Jedyne miasto gdzie sie mozna napic
kawy to Seatle w USA oczywiscie. Potem jeszcze tak ze 3 godzinki
samochodem i jest Vancouver tam wiedza do czego te ziarenka sa.

> Ja rozumiem ze pan Proga aby sie czuc swojsko wyciagnal kanapke z kielbasa
> zawinieta w gazete. I popijal Zytnia z gwinta.
Dlaczego swojsko ty tak robisz, gdzie sie tego nauczyles. A, bardzo
prawdopodobne zawsze sie zastanawialem co amerykanie popijaja z flaszek w
torebce papierowej.
Wiesz, ze naprawde w Warszawie mozna zobaczyc niedzwiedzia na ulicy.
Niestety nie bialy ale zawsze misio.

> PS Do Macdonald chodzi sie na lunch nie na obiad. Na obiad chodzi sie do
ja tam jadam drugie sniadania
a ci faceci naprawde poszli na obiad bo dzien wczesniej mieli klopoty w
restauracji
> restauracji. To nie Polska, w USA jedzenie w MacDonaldzie nie nobilituje
> nikogo spolecznie.......
Hej koledzy w Polsce byliscie w McD, nobilitowalo to was ????
> PPS To co pije sie w Polsce czyli tzw kawa turecka pije sie we Francji w
> takich bardzo bardzo malych filizankach, oni chca zyc.
Nie pijcie kawy tureckiej to zabija, a moze chodzi o kawe TUREK.

Marek