Re: W co inwestowac?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 20:03:16 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
: >> > Pojecia nie mam ;-) Mozesz podac? Od razu po ortodromie i laksodromie?
: > Zmierz cyrklem na globusie.
: No i tu znowu wychodzi, ze S.Duch.. wypowiada sie o rzeczach
: na ktorych sie nie zna: tym razem Geografia i Nawigacja,
: ktos go pyta o odleglosc po ortodromie i loksodromie a ten mowi
: zeby cyrklem na globusie zmierzyc.
: On chyba jednak szkoly amerykanskie konczyl.
: Dla tych co nie wiedza to od razu wyjasniam, ze te rzeczy mozna
: policzyc np. na komputerze ale cyrklem sie nie da zmierzyc
: chyba ze SD wynalazl taki cyrkiel.

Loksodroma to ta po kole wielkim? To da sie ja cyrklem zmierzyc...

Jarek.