Re: Hurtem - Re: Swieta wojna trwa

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 17:23:37 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996, Jarek Lis wrote:

> A gdzie demo OS/2? Najlepiej bez daty waznosci - jak 100mln bedzie uzywac,
> to moze z 10mln kupi...OB

Ja wlasnie z takiego demo poznalem OS/2.
Windowsa znalem od wersji 1.0 (na XT turbo 6MHz :-)))
Z kazda kolejna w=ersja zapoznawalem sie i odrzucalem z obrzydzeniem
Wogole nie moglem pojac co w tych wszystkich okienkach/myszkach/ikonach
jest takiego zeby to mialo zdobywac swiat.

Z ktoryms numerem PC Professionale przyszedl mi CD z OS/2 2.1
Mialem maszynke 386DX/40MHz 5MB RAM
  (a przypominam ze 2.1 byl znacznie bardziej "zasobozerny"
   niz v3 zwana WARP - bo IBM __udoskonala__ swoje produkty)
Wiedzialem ze to maszynka za slaba dla OSa
   (w czasach kiedy nie bylo w95 oczywiscie cala krytyka M$
    i durnych pisamkow szla w kierunku - OS/2 to straaasznie
    powazny system, ma taaaaakie wymagania, a tymczasem windoze
    to in 286 z 2MB chodzi)
i nawet nie myslalem o kupieniu go
ale skoro go mialem za darmo
i troche wolnego miejsca na dysku
mysle - sprobuje, zobacze.

Reszte znacie

Grego

P.S. Z linuxem bylo zupelnie inaczej.
  Zadnego demo nikt mi nie podarowal.
  To bylo poprostu marzenie od lat - WLASNY UNIX! W DOMU!
  Oh cazzo!