Re: Prosba (bylo: Re: W co inwestowac?)

Autor: PAyMoN (paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 15:46:14 MET DST

kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz Kloczko) wrote:
>[.i cala reszta analizy pl interswiatka.]
>
>Czy to znaczy ze chcac miec lepsza prace na biurku z komp, powinnismy
>inwestowac w Internet w szkolach?
Tak - i wczesniej czy pozniej odbije sie to na Twoim biurku.
Nalezy tylko zauwazac cos wiecej niz wlasny (krotkookresowy) interes.
Ja sobie nie wyobrazam ludzi z wyzszym wyksztalceniem nie umiejacych w
dzisiejszych czasach skorzystac z zasobow internetu.Jak Cie to nie
przekonuje to sluze wyjasnieniem (email)

>LUDZI OPAMIETAJCIE SIE.
>
>Jak juz sie komus zebralo na takie analizy, to prosze robicie osobne watki.
>Wystarczylo przed wyslamniem zmienic tytul na np.: "Internet w PL (bylo: Re:
>W co inwestowac?)".
Jak sie nie czyta dokladnie to sie nie odpowiada.Moj list byl proba
odpowiedzi na wszystkie bezsensowne postingi o powszechnosci internetu
w Polsce.(postingi z tego watku). A nie zmienialem tematu takze
dlatego ze i tak nikt juz od dawna nie pisze _dokladnie_ na temat.
A czasami w ogole nie na temat.
Po za tym juz kiedys toczyla sie na ten temat dyskusja - niektorzy
chca zeby nie zmieniac (kill file etc) inni zeby zmieniac...

>mamy juz trzysta ktorys list w temacie "W co inwestowac" i gro nie
>jest zwiazana z tematem.
Ja sie moge przyznac do jednego listu...Jest wielu ktorzy powinni sie
opanowac duzo wczesniej.Ale zgadzam sie ze cala ta dyskusja jest bez
sensu - polowa nadaje sie na polityke lub inne grupy..Az dziwi mnie ze
niektorzy ze stalych bywalcow grupy dotad nie prostestowali.A czasmi
to oni wlasnie odpowiadali nie na temat.Nie naleze jednak do tych coto
sami przyznaja sobie prawo do pisania na kazdy temat,po czym opie....
innych gdy odbiegna od tematu.

>kloczek

>"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
>Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl

Pozdrawiam

Adam Fiuk (IRC,mud: PAyMoN)
mailto:paymon_at_zeus.polsl.gliwice.pl