Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:45:05 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996 11:41:00 +0200 Romuald Zylla wrote:

> No i tu znowu wychodzi, ze S.Duch.. wypowiada sie o rzeczach
> na ktorych sie nie zna: tym razem Geografia i Nawigacja,
> ktos go pyta o odleglosc po ortodromie i loksodromie a ten mowi
> zeby cyrklem na globusie zmierzyc.
> On chyba jednak szkoly amerykanskie konczyl.
> Dla tych co nie wiedza to od razu wyjasniam, ze te rzeczy mozna
> policzyc np. na komputerze ale cyrklem sie nie da zmierzyc
> chyba ze SD wynalazl taki cyrkiel.

oczywiscie masz racje, sam sie usmialem z propozycji mierzenia
cyrklem na globusie ale nie chcialem kopac lezacego.
Ty jednak tez przesadziles (mnie tez sie zdarza ze mi sie komputer
na mozg rzuca i obliczenia ktore kiedys ronbilem w glowie ...)
a do rzeczy: nie trzeba do tego komputera - wystarczy nitka i linijka.

Grego