Re: Biedni pecetowcy

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 15:36:35 MET DST

28 Jun 96 14:30, Slawek Duchnowski -> do All:
> To juz jest paranoja: unixy czy solarisy na PC?

nie, to nie zadna paranoja,
to tylko Twoja ignorancja.

Maridz Mroczkowski pisze w odpowiedzi:

>A powazniej, czyli aktualniej: PC nie jest juz tym czym miał być kiedys.
>Trudno Big Tower z Pentium Pro, skojarzyc z "osobistym" sprzetem.
>"Osobisty" - to rola dla notebook'ow i laptop'ow na dzisiaj.

to zreszta nie o to chodzi,
wcale nie musi to byc Pentium Pro 200MHz
ja mam na biurku maszyne na pierwszy potezniejsza od podstwawowej
konfiguracji __NOWEGO___(wlasnie wszedl do sprzedazy) IBM Server 320
   (w konkluzjach z proby komparatywnej z PC World - server ten jest
    oceniony jako dobrze zaprojektowany i bardzo udany)
a jednak nie odwazylbym sie mojej maszynki porownywac z tym serverem.
To tylko niezorientowani mysla ze server rozni sie od workstation
potezniejszym procesorem.

Ale to juz temat na dlugi artykul.

W kazdym razie - zupelnie spokojnie postawilbym host internetowy
nawet z mocno uczeszczanym WEB serverem, na zwyklym DX2/66MHz.
Linux lub WARP Server, 32MB pamieci, 4 dyski SCSI 2 po 1.3 MB
i mozna sie (na poczatek) bawic
i to jak

Grego

P.S. A propos Big Tower - moja BigTower jest wieksza od tej
   IBM PC Server 320