Re: Jak zrobic dial up z NT 351

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 15:49:37 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996 04:30:40 +0200 Ryszard Jasicki wrote:

>Moze sie tu wyglupie, ale ...

troszeczke sie wyglupiles, ale nnie bardzo

>Wiem, ze spod Linux'a mozna uruchomic sesje DOS.
>Jesli daloby sie analogicznie spod jakiegokolwiek Unix'a uruchomic WARP'a to
>mielibysmy rownoczesnie: Unix + OS/2 + wiele DOS'ow + wiele Windowsow.
>Wiec moze ten zart ma cos w sobie juz dzis?

Zarowno jadro linuxa jak i jadro WARPa chodza w nawyzszym ringu
protekcji, i zaden nie wpusci tam nic innego jak tylko siebie.
Z DOSem mozna toz zrobic bo on byl przeznaczony do pracy w real mode
wiec mu sie podstawia VDM (Virtual DOS Machine) i glupek mysli
ze ma caly komputer dla siebie.
windoze to tylko nakladka dla DOSa wiec tak samo sie ja oszukuje
(troszeczke to bardzie skomplikowane z sesjami windoze w extended
mode, ale nie wlazmy w zbytnie szczegoly)

Grego