Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 15:17:53 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996 03:25:46 +0200 Marek Proga wrote:

>A jak tak juz lubicie statystyki to USA jest kopciuszkiem w porownaniu z
>np. Finlandia w ilosci ludzi kozystajacych z internetu (procentowo) w
>najszerszym tego slowa znaczeniu.

tak to prawda, mam wlasnie przed soba statystyki.
A i Polska nie wyglada wcale tak zle.
Ma tylko o polowe mniej osob z dostepem do internetu niz Italia.
A zwazywszy na to ze wlochow jest o polowe wiecej,
to jestesmy od nich tylko o jedna czwara gorsi
Mimo ze Italia nie jest z cala pewnoscia wzorcem
do ktorego powinnismy zmierzac, to jednak zwazywszy na 40 lat
komuny - jestesmy naprawde niezli

Grego