Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 16:34:24 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996 08:54:15 +0200 Krzysztof Halasa wrote:

>Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl) wrote:
>
>: - Siedze sobie w nocy przy komputerze i nagle wyskakuje mi requester -
>: 'nastapila zmiana czasu na czas letni. Przestawic zegar ?' Po 'OK'
>: system sprawnie przestawil zegar systemowy i wszystkie ustawienia z
>: nim zwiazane. Bajer? Moze, ale bardzo wygodny.
>
>Hmmm... Ciekawe. W takim razie Win95 _nie_przestawia_ zegarka_
>o wlasciwej godzinie, a dopiero po nacisnieciu OK? To duze ryzyko,
[...]
>Moje Unixy odkad pamietam zmienialy czas same, bez podpowiedzi,
> [...]

to wszystko prawda, Krzysztofie,
ale jak przypomne sobie dyskusje na mailingliscie linux
n/t wlasciwego ustawienia zmiennej TZ dla Polski ...

dajmy spokoj,
mnie sie Unix podoba,
Tobie pewnie tez,
ale jednak nie odwazam sie proponowac go nikomu
kto nie jest po prostu "zarazony" informatyka

Grego

P.S. To juz nie do Krzysztofa: TZ - Time Zone, to taka zmienna systemowa
  w unixach od ktorej zalezy masa rzeczy ktore unix wyprawia z czasem
  (zalezy od niej przeliczanie lokalnego na uniwersalny), a miedzy innymi
  wlasnie mozliwosc automatycznej zmiany czasu z zimowego na letni
  i odwrotnie