Re: W co inwestowac?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 12:00:35 MET DST

a_j_p_at_dollar.it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Juz byla mowa, co dla kogo jest intuicyjne. Jak ktos sie przesiada ze
>zwyklych Win 3.x na 95 to 95 jest intuicyjne. Pytanie, co jest
>bardziej intuicyjne dla tych, ktorzy uzywali tylko DOS'u.

>Lech Wiktor Piotrowski

Ja pamietam jak sie presiadlem z Amigi na PC (DOS + Win3.1). Laduje
Win, pojawia sie ekran z ikonka (Program Manager). CZekam kiedy mi sie
pojawia napedy, a tu nic. Zglupialem doszczetnie. A potem sie jeszcze
dowiedzialem ,ze aby cos uruchomic to trzeba wejsc do menu i wybrac
komende 'run' - moja reakcja byla taka: UUUUUHAHAHAHA HIHIHIHIH
HAAAAHAAAAA UUUUUUUUUHAAAAAAAAAHAAAAAAHA...!!!!!

M.S.