Re: W co inwestowac?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 12:00:34 MET DST

a_j_p_at_dollar.it.com.pl (Andrzej J. Piotrowski) wrote:

>Nie wiem cz Amiga OS jest dobry, ale na pewno jest odrazajaca
>brzydki. Wiem, ze ma to male znaczenie, ale jakies zawsze ma.

>Lech Wiktor Piotrowki

Nie zgadzam sie. Amiga OS 1.3 byl rzeczywiscie paskudny i malo
uzyteczny ale 3.1 jest juz bardzo przyjemny i funkcjonaly. Nie trzeba
tam bylo konfigurowac zadnych uzadzen - wkladalo sie karte i..juz.
(a jak pojawila sie karta, ktora wymagala wstawienia driver'a do
startup-sequence [taki autoexec.bat] to sie patrzylo na to jak na
dziwolaga :)

Mariusz Studzinski