Re: stacja A i B

Autor: Klimek Stanislaw (klimek_at_hera.cst.tpsa.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 13:13:11 MET DST

----------
> From: Anna Szyczewska <szyszka_at_mat.uni.torun.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: stacja A i B
> Date: 1 lipca 1996 08:09
>
> Jak zamienic miejscami stacje A: i B: z punktu widzenia BIOSu i DOS-a ?
> Wiem ze trzeba przestawic pojemnosci dyskow A i B w setupir , ale co
> oprocz tego ?
>
> pozdrawiam
>
> z.k.

Jesli chcesz zamienic stacje to poza zmiana w setup -ie nalezy fizycznie
przelaczyc tasme wewnatrz komputera. Obie stacje sa podlaczone do tej
samje tasmy tylko ze stacja A jest podlaczona na koncu tasmy a stacja B w
srodku tej tasmy. W srodku miedzy wtykami A i B jest przeplecenie
przewodow i dlatego jest roznica miedzy koncowka A i B.
Reasumujac nalezy wyjac wtyk tasmy z stacji A i slaczyc do stacji B i od
wrotnie z stacji B do A. W srodku i na koncu tasmy sa dwa rodzaje wtykow.
Poprostu trzeba rozkrecic komputer.

Nie nalezy zapomiec o zmianie konfiguracji BIOSU!!!!

Klimek Stanislaw
Lublin
e-mail: klimek_at_hera.cst.tps.pl