Re: V-Fat w starym DOS-ie

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 04:22:27 MET DST

At 04:12 30.06.96 +0200, you wrote:

>moze pod dosem i jego nakladkami nie,
>uzyj fdisk z OS/2. ja tak mam zrobione bo dopiero co dolozylem
>drugiego HD i wcale mi sie nie usmiechalo reinstalowac OS/2
>gdyby mi moje D mialo sie zmienic w E
>
>Grego

Ty nas naprawde chcesz przekonac do pol-osy!
Ad rem: 'golym' DOS'em sie nie da bo fdisk za glupi. Mozna jednak zrobic nim
primary, a potem np. DiskEdit'em z NU przerobic primary na extended i po
bolu. Dla ambitnych jest jeszcze debug i pisanie pod adres bezwzgledny dysku
fizycznego, ale to juz niebezpieczna zabawa.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)