Re: W co inwestowac?

Autor: Marek Proga (proga_at_dec1.hep.utexas.edu)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 03:30:10 MET DST

In article <01bb6686.6998e820$168ae7ce_at_sduchnow>, "Slawek Duchnowski"
<nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> <199606291207.OAA13968_at_szarik.tch.waw.pl>...

> Osotnie badanie Unesco wykazalu ze w Poslce ponad polowa obywateli to
> analfabeci tzn nei rozumieja tekstu jaki przed chwila przeczytali...
A w ameryce to nawet w programach rozrywkowych w TV podklada sie smiech
aby wiedzieli kiedy sie smiac.
Nigdzie nie widzalem tylu studentow czytajacych cokolwiek ze slownikiem
(tekst angielski i slownik angielsko-angielski, student amerykanski).
kiedy zapytalem co i jak, wyjasniono mi ze to normalne. Nawet czasopisma
typu TIME sa pisane takim jezykiem ze oni bez slownika to ani, ani.
A ten tu z badaniami Unesco. Az strach co by bylo gdyby on uwierzyl Hitlerowi.

Marek