sprostowanie

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 02:08:22 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl>:

[skomentowal pierdoly napisane przez Slawka Duchnowskiego]
a potem napisal:

>Wszyscy wiedza, ze w Stanach jest super a w Texasie najwieksze.
>Ale to nie powod zeby pluc w te strone.

Romku, Duchnowski to dumny Nowojorczyk, a Teksas to widzal moze w TV
jak byl u znajomych co maja kablowke. W Teksasie jestem ja, i
bynajmniej nie pluje w zadna strone, a juz na pewno nie w strone
Polski i Was tam bedacych. Nie jestem takze zdewocialym fanem
malomiekkiego.

To tak gwoli sprostowania, zeby ktos sobie nie zaczal adresu co ma
texas w sobie kojarzyc z belkotem z NYC.

_tmo