Re: ChiWriter -> M$ Word

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 03:18:04 MET DST

>: skutecznie, wieszajac przy okazji cale W3.x, jezeli dokument
>
>Dziala, ale ....
>Word wersja 6.0c lub wiecej, postawiony ZECER 2.0 i Win32s 1.25
>Nie pytajcie dlaczego :))
>NIE WIEM !!!!!!! ale sprawdzalem kilkukrotnie, w tej konfiguracji
>u mnie dziala.
>Aha i jeszcze jedno, nie konwertuje z ostatnich wersji Tag'a 2.XX (XX<>0)

A propos: czy ktos wie i sprawdzal czym sie rozni format TAG 3.xx
od TAG 2.xx ?

>Jesli ktos wie jak sie zabrac za pisanie czegos takiego, bede bardzo
>wdzieczny za informacje i ewentualna pomoc.
>
> Sas.
Chyba trzeba najpierw nauczyc sie programowac w jakim jezyku :-))
Ale powaznie to trzeba chyba najpierw decyzje do jakiego formatu
ma byc zrobiona konwersja; czy atrybuty stylu maja byc zachowane;
czy orginalne formatowanie tekstu ma byc zachowane.
rjz