Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 21:33:31 MET DST

On Sun, 30 Jun 1996 15:26:09 +0200 Slawek Duchnowski wrote:

>NYC pewnie nie jest choc wielu tweirdzi inaczej:) Ale tutaj pobudka MS i
>IBM to firmy amerykanskie. Windows czy OS/2 czy UNix to amerykanskie
>wynalazki. Wszystko co sie liczy w branzy komputerowej powstaje w USA .
>Czyli ta reszta swiata moze... isc spac.

czyli nie ma prawa uzywac amerykanskich wynalazkow, mimo ze je kupuje?

a jezeli ma to wcale nie jest powiedziane ze amerykanie z pewnoscia
robia z nich lepszy uzytek tylko dlatego ze wlasnie inni amerykanie
je wymyslili.
z kim i z czym ty wlasciwie polemizujesz?
nikt przeciez nie mowil ze ameryka nie przoduje technologicznie.
temat powstal, kiedy pewien swiezo upieczony amerykanin obieral
polakom prawa do wypowiadania sie n/t sposobow uzywania komputera.

na zasadzie - skoro w usa goruje windoze to ma obowiazek gorowac
rowniez w innych czesciach swiata, bo decyzje podjete przez amerykanskiego
konsumenta sa napewno lepsze niz moze podjac konsument-polak, czyli
mieszkaniec karju zacofannego, polazjatyckiego, w ktorym wszyscy
fachowcy sa tylko "tak zwanymi fachowcami" bo nie studiowali na MIT.

kiedy polemizujac,
  (pelen dobrej woli, bo jak ktos tak pieprzy to wlasciwie nalezaloby
   powiedziec idiota i dac sobie spokoj)
podalem przyklad rynku niemieckiego, jako przyklad rynku w ktorym
trudno odmowic konsumentowi kultury technicznej,
ty wywracasz dyskusje do gory nogami odpowiadajac: a co takiego
niemcy wymyslili.
A co to ma [q...] wspolnego?

czy ty wogole potrafisz logicznie myslec,
dyskutowac na temat,
SLUCHAC?

to kolejny przyklad,
z tego samego maila:

>Kolego ja pisze o tym ze wynalzaki MS czyli graficzny interface windows

co najmniej sto razy miales okazje przeczytac tutaj
  (skoro nie wiedziales tego wczeniej - co swiadczy o twojej ignorancji,
   bo w polsce kazdy czytelnik bajtka to wie)
ze M$ nie wynalazl GUI
i nic
wraca jak bumerang
odporny na wiedze
typowy amerykanski konsument

postaw sobie domowa kapliczke ze zdjeciem Billa Gatesa
i modl sie do niego zamiast tracic czas na dyskusje z polazjatami

>pozwolilyt lyudziom o niewielkiej lub zadne wiedzy fachowej
>kozystac z interenetu poprzez aplikacje na windows takie jak np Netscape.

i tutaj docieramy do sedna
teraz wiecie dlaczego Slawek tak uwielbia microsoft
i dlaczego zadne logiczne argumenty do niego nigdy nnie dotra:
nie mozna dyskutowac z uczuciami
a Slawek kocha microsoft poniewaz jest po prostu facetem
"o niewielkiej lub zadnej wiedzy fachowej"
ktory dzieki programom M$ mogl m.in. "korzystac z internetu"

milosc to piekne uczucie
i trudno mowic komus kogo ma kochac a kogo nie
jest tylko jedno ale
jezeli czyjas wiedza jest "niewielka lub zadna"
powinien wiecej pytac i sluchac niz odpowiadac

Grego