Re: W co inwestowac?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 03:06:58 MET DST

S.Duchnowki odpowiada:
>I co z tego ze ma. Drukuja adres e-mail zeby sie z nimi mopzna bylo
>skontaktowac? Czy do dzis jedynie papier nadaj sie na listy? Nie nie
>drukuja bo internet w Poslc eto ciagle tylko zabawka.
A niby do czego ten adres jest potzrebny; chyba nie do kupowania
papieru toaletowego ?
Jak napiszesz to Wyborczej to twoj list zamieszcza jako list od czytelnika
i dodadza komentarz od redakcji jesli ten list bedzie atakowal jakiegos
redaktora. Tak samo jak widze jest w Time (jesli to czytasz to chyba
widzisz, ze polowa listow od czytelnikow opatrzona jest uwaga "e-mailem")
Wiec o co ci chodzi - twierdzisz ze zadna gazeta nie ma e-maila, ajak
ci ludzie wskazuja , ze sa gazety co maja to znowu zaczynasz krecic
cos o zabawkach.
Oczywiscie masz racje Internet to zabawka : tak samo jak video, stereo,
HiFi, playboy, sex, rower, samochod, alkohol, heroina, papierosy itd. itp

>Prawie wszyscy studenci maja dostep do Internetu w dowolnym czasie? Jak
>oni to robia rpzy tych predkoscia przylaczy dla szkol? Ja znam jedna
>politechnike co ma.... 28.8.
A ja znam jedna amerykanska firme z NY ktora NIEMA swojej strony WWW
i czego to dowodzi.

rjz