Re: PC & TV

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 10:50:36 MET DST

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>w zasadzie masz racje, ale ja pracuje w domu, i npasowaloby mi miec
>gdzies w rogu ekranu male okienko (np100x80pixeli) z tv.
>Moge sobie na przyklad pracowac i rzucac okiem czy juz sie skonczyla
>cholerna wstawka reklamowa aby wrocic do pokoju z telewizorem.
>Uwazam ze byloby to o wiele wygodniejsze niz dodatkowy maly telewizor.
>Ale na razie te karty sa za drogie, zeby wydawac sporo pieniedzy na
>drobne wygody.

>Sadze (to juz na marginesie) ze producenci tych kart prowadza
>glupia polityke komercjalna. Jesli rzucimy okiem na ceny telewizorow
> [...]

To rzeczywiscie niezly pomysl z tym okienkiem w rogu ale pod
warunkiem, ze sie ma monitor minimum 21 cali - bo przy czternastu to
bedzie widac aby, ze cos sie rusza. Natomiast cena, nie znam sie
bardzo na tym, ale tu sie licza chyba prawa produkcji masowej. (drogie
bo ludzie nie kupuja - a ludzie nie kupuja bo drogie).

M.S>