Re: PC & TV

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 00:50:08 MET DST

On Sat, 29 Jun 1996 12:40:19 +0200 Mariusz Studzinski wrote:

>Taaak. Chce sobie czlowiek wlaczyc TV na 5 minut to musi najpierw
>przechodzic 10 minutowy etap uruchamiania komputera, wczytywania Win,
>uruchamiania programu do obslugi karty, itd,itd. Wole juz zwylky
>14calowy telewizor. Cena porownywalna.

w zasadzie masz racje, ale ja pracuje w domu, i npasowaloby mi miec
gdzies w rogu ekranu male okienko (np100x80pixeli) z tv.
Moge sobie na przyklad pracowac i rzucac okiem czy juz sie skonczyla
cholerna wstawka reklamowa aby wrocic do pokoju z telewizorem.
Uwazam ze byloby to o wiele wygodniejsze niz dodatkowy maly telewizor.
Ale na razie te karty sa za drogie, zeby wydawac sporo pieniedzy na
drobne wygody.

Sadze (to juz na marginesie) ze producenci tych kart prowadza
glupia polityke komercjalna. Jesli rzucimy okiem na ceny telewizorow
i odejmiemy cene najdrozszego elementu czyli kineskopu - widac od
razu ze taka karta moglaby (przy produkcji masowej) kosztowac ponizej
100$ (cena dla uzytkownika). Gdyby rzucili na rynek te karty w takiej
wlasnie cenie - sprzedali by ich miliony i napewno by zarobili.

Grego