Re: W co inwestowac?

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_dollar.it.com.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 00:01:53 MET DST

> Programy pod Win95 pojawiaja sie w tempie chyba wiekszym niz rosnie
> liczba Chinczykow. Pisza te programy zarowno firmy wielkie jak i
> malutkie - taki jest wymog aby zostac w biznesie. A pytanie 'jak sie
> na to pisze programy' jest dziecinne - gdyby sie nie dalo to by nie
> pisali. Swego czasu (w czasach zarliwych klotni miedzy Amigowcami a
> PC-ciarzami) jednym z argumentow bylo, ze Motorole o wiele latwiej
> sie programuje niz Intela - dlaczego w takim razie programow na PC
> bylo od cholery zas na Amige mozna bylo na palcach policzyc ?
> [...]
Moj znajomy od dawna pisze aplikacje pod Unixy, czasami pod W 3.x i
pod Dosa. Nie kwestjonuje czy jest dobry, czy nie, bo nie wiem. Rzecz
w tym, ze ostatnio mial napisac cos pod G'95 (na poziomie trudnosci
napisania kalkulatora) i pisal dwa tygodnie. Bez przerwy mu sie
wieszalo w skutek przeplotu 32 i 16 bitow.

Prosze nie pytac sie mnie o szcegoly, bo sie nie znam.

Lech Wiktor piotrowski