Re: W co inwestowac?

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 18:41:43 MET DST

Kurde, co tu sie dzieje? O co wy sie klocicie?
Facet z USA kocha Windows i git. Facet we Wloszech kocha OS/2 i tez
git. Ludzie uzywaja Linuxa, BSD i tez git. Moga sie podlaczyc na
uczelni, pracy i w z domu i to tez jest git.
Facet budujacy dom uzywa cegiel i cementu, piekarz maki, wody itd...
Jak ktos lubi jedno nie oznacza, ze drugie jest gorsze. Ja osobiscie
uzywam zbluznionego tutaj Windoze i nie uwazam tego za moja slabosc -
po prostu odpowiada moim potrzebom (Wiem ze zaraz mnie tu okrzykna
prostakiem itd. - ale olewam to). Jak okaze sie, ze Windows nie moze
zrobic czegos na czym mi bedzie bardzo zalezalo to sie bede wtedy
martwil i szukal czego lepszego |-)

Ludzie dajcie sobie na wstrzymanie - nie zasmiecajcie kanalu tymi
wypocinami na temat wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad swietami
Wielkiejnocy (albo dla ateistow - co bylo pierwsze: kogut czy kura) -
to sa problemy akademickie. I tak kazdy bedzie uzywal tego co potrafi.
 8-)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |