Re: Swieta wojna trwa

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_dollar.it.com.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 09:45:57 MET DST

> 2) Gry... Nie bede ukrywal, ze gram i to duzo. Wszyscy wiedza,
> jaki jest cyrk z grami pod OS'a. Albo sie w ogole nie uruchomi, albo
> bez dzwieku (np. Worms). Sorry. ale wychodzi teraz mnostwo rzeczy, w
> tym gier TYLKO pod Win95. Taki jest trend i raczej sie tego nie
> zmieni. (nie wyobrazam sobie pikiet pod ECTS'em ;) ).

Skoro mowa o grach, czy widziales zapowiedzi (zapomnialem nazwy).
Jest na stronie www.gamezero.com, czy jakos tak z jakimis linkami.
Dawno tam nie bylem, a moglo sie cos zmienic. Grafika miodzio,
wszystko pod OS/2. Sa to jakies rajdy.

Co ich sklonilo do zrobienia gry pod OS/2? Ano to, ze jakos sie
oglosili w internecie, pod jaki system zrobic i w pierwszy dzien
mieli kilkaset zgloszen OS'owcow a w drugi juz okolo 5000. Moze juz
mozna sciagnac wersje beta. Sorry, ze dokladnego adresu nie pamietam,
ale mozna pogzebac na jakis stronach o grach pod OS/2.

Poza tym, do wielu gier sa patche pod OS/2.

Jeszcze jedno. Wiekszosc gier, jak nie zdobedzie wystarczajacej
popularnosci pod W'95 (Warhammer: Shadow of the Horned Rat), wychodzi
pod normalne Windows. Dlaczego nie pod OS/2? Bo jest to rynek tzw.
dla profesjonalistow, a poza tym podobno wiekszosc rzeczy spod W 3.x
chodzi w win-os/2 i to szybciej.

Wszystkie moje twierdzenia nie sa poparte doswiadczeniem, bo OS/2
idzie do mnie poczta.

Lech Wiktor Piotrowski