Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 14:02:48 MET DST

Slawek Duchnowski napisal(-a) :
> Podzespolach? O czym Ty mowisz? A kto do tej sieci dostep w Polsce ma?
> Wystarczy ze widze to co jest na Internecie, wystarczy ze wiem ilu jest
> providerow na CALA Polske. Nie zartuj sobie i sie nie unos bo nie ma po
> co....
> To sa poczatki w Polsce dopiero.

Oto jesli chodzi o providerow Internetu w Polsce to jest tak jak z m$ - jest
prawie calkowity monopol. Co nie znaczy ze to sie nie zmienia (inaczej niz z
m$). Poza tym nigdy nie slyszalem ze sam fakt ze ktos jest monopolista
(inaczej ze jest monopol) nie oznacza ze internet jest w powijakach.

Po co to jest sie unosic. Zebys te smutne kawalki n/t Polski pisal do swojej
cioci w koziej Wolce (nie chce wymyslac nowej miejscowosci) to jeszcze by
bylo OK. Ale Ty to piszesz raczej w swiat i ktos (nie daj Boze) moze to
uznac ze jest to prawda. Sam przyznajesz jak rozmowa schodzi na tematy
bardziej fachowe ze nie jestes specjalista, wiec jak to jest krytykowac
mozesz ale na tematy fachowe nie jestes w stanei rozmawiac? Mozesz sam
myslec czy cytujesz cudze wypowiedzi?

--
Wojtek