Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 05:38:41 MET DST

On Fri, 28 Jun 1996 21:39:41 +0200 Lech Szydlowski wrote:

>Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
>
>: M$ to byl i bedzie wylacznie geniusz marketingowy Billa Gatesa,
>: przed ktorym chyle czola, jak przed kazda rzecza zrobiona swietnie,
>: ale nie zamierzam sie z tego powodu dac oglupic.
>
>Right. Ja traktuje Billa Gatesa tak samo jak Michaela Jacksona :)

doskonale porownanie,
bo michael ma przynajmniej krztyne talentu

natomiast fenomen Madonny jako zywo kojarzy mi sie z w95
- beztalencie aktorskie, bez glosu, brzydka, nawet kijem od miotly
bym tego kuriwszona nie popchnal,
a jest symbolem seksu i sprzedaje miliony plyt i miliony tlumokow
chodza na jej filmy

Grego

P.S. no coz - NYC
  Co my, wiesniaki, polazjaci, mamy za prawo sie wypowiadac
  na temat zjawisk kultury czy technologii amerykanskiej