Re: Swieta wojna trwa

Autor: Stan Kulski (S.Kulski_at_clover.com.au)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 18:57:10 MET DST

At 13:03 28/06/96 +0200, you wrote:

>Czemu sie oburzasz ?
>Atakowanie to przeciez Twoja specjalnosc.

>Lukasz
>staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl

Jest tylko drobny niuans, Lukaszu, co innego atakowanie w dyskusji a co
innego czepianie sie personalne bez poruszania zadnego tematu. A swoja
droga, nalezy byc wdziecznym Slawkowi, ze ochronil nas przed jednostronnym
wyzywaniem sie na Windows, bo bysmy wpadli z jednej skrajnosci w druga.
Osobiscie jestem za kultura dyskusji chociaz nie mam nic przeciw lamaniu
form w ferworze dyskusji - dlatego podtrzymuje obiekcje Slawka.
Pozdrawiam
Stan Kulski
Chociaz z Australii ale tez urodzilem sie nad Wisla.