Re: Regulacja zegarka

Autor: Pawel PYK (pyk_at_ccagate.ari.ch)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 17:27:13 MET DST

gred_at_amedec.amg.gda.pl (Grzegorz Redlarski) wrote:

>Jak ktos nie chce pisac, to jest gotowy program at-clock. Mozna go
>znalezc na simtelu, np. przez:
>http://www.cyf-kr.edu.pl/mirr-html/searching.html
>
>Niezbyt przyjemnie sie go ustawia. Trzeba ustawic dokladny czas w
>komputerze, zanotowac ten czas, po jakims czasie (np. kilkanascie dni)
>wprowadzic trzy czasy (nastawienia, aktualny i komputerowy). Mysle, ze
>wygodniejsze by bylo bezposrednie wprowadzanie wspolczynnika korekcji
>np. w s/dzien.
>
>gr

Moge zaproponowac [bo mamy pluralizm] inne rozwiazanie ktore
niestety kosztuje (ale wciaz taniej niz plyta). Jest chyba dosc
duzo wszelkiego rodzaju
przystawek do PC obioru radiowego sygnalu z nadajnika pod
Frankurtem (77.5kHz). Nadajnik nadaje czas bezwgledny z
dokladnaoscia 1sek na mln lat, zasieg okolo 1500km. Poniewaz
budzic z radiowa synchronizacja mozna kupic za okolo 50nzl wiec
cena kitu czy przystawki powinna byc w powyzszych granicach.
Niestety przed nosem mam troche drozsza oferte: 50DM za kabel do
drukarki z wbudowanym odbiornikiem i zegarem (pudeleczko z
normalnym wyswietlaczem) plus soft[zrodlo suplement katalogu
Conrada].
Wiem ze przez siec mozna za darmo, tyle ze za kazdym razem trzeba
sie laczyc no i trzeba miec ten komputer w sieci.
Pawel