Re: W co inwestowac?

Autor: Mariusz Studzinski (cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 12:10:56 MET DST

rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych)
wrote:

>I z tego samego powodu nie jest lubiany OS/2. Ale wszyscy majacy _duze_
>wymagania wobec systemu operacyjnego cenia WARP'a, a pluja na W'95.
>Ja zas jesli mam wybierac miedzy slicznym i puszystym, ktory nie wiadomo
>kiedy ugryzie a pokrytym sliska luska, ale wiernym i niezawodnym - wybiore
>tego, ktory jest pewny w dzialaniu.
>>

>B.R.J., tj.:
>B. Ryszard Jasicki
>rjasicki_at_telbank.pl
>B->)

System wybiera sie nie dla niego samego a dla programow ktore pod nim
chodza. Co z tego, ze Warp dziala lepiej niz niz WIn95 skoro
oprogramowania jest do niego 10 razy mniej. Zaraz pewnie ludzie zaczna
wypisywac,ze przeciez jest taki a taki program - tylko, ze to nie
zmieni stanu rzeczy. Rowniez nieprawda (teraz bo moze kiedys bylo)
jest to ,ze isteniejace programy na Warpa sa lepsze - kiedys moze byly
ale oprogramowanie pod WIn95 idzie do przodu a pod Warpa stoi (vide
przegladarka WWW w Warpie i Netscape Navigator albo Expolorer 2.0.

Marius Studzinski