Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 02:51:01 MET DST

On Thu, 27 Jun 1996 23:55:22 +0200 you wrote:

>Ja mysle ze to dobrze bedzie jescze jeden dobry technik. Bo w administacji
>nei masz szans.
>Nie bylo by badan ani zywkow gdzy by nie MS nie "zblizyl" komputerow do
>ludzi. Gdyby popzez zabawki, gry na cd-rom z wspaniala grafka nie powstal
>domowy rynek komputerowy czyli zpaotrzebowanie na to wszytsko co moj
>przemowca(?) wymienil.

baju baju Slawku
to nie M$
gdyby nie M$ bylo masa firm dysponujacych odpowiednia technologia
Czas dojrzal, a M$ NIGDY nie wprowadzila NIC nowego

okienka i mysza pochodza z laboratoriow Xeroxa, a Apple je wykorzystywal
dawno przed windoze. PnP - istnial od dawna w MACu i na architekturze
MicroChannel. Mozna tak ciagnac w nieskonczonosc.
To wlasnie M$ blokowal przez lata swoja potega rozwoj systemow
wykorzystujacych w pelni mozliwosci jakie sie pojawily wraz z powstaniem
80286 nie mowiac juz o 386. 80286 powstal w 1984 roku i choc byl 16bitowy
ale to przeciez niewazne - mial wszystko to co potrzeba: mechanizmy
ochrony pamieci (protected mode), mechanizmy zarzadzania pamiecia
wirtualna itd itp etc. Powstaly oczywiscie rozne Concurrent DOSy itp,
ale poniewaz nie byly z M$ - nie mialy sily przebicia. Powstal OS/2,
v1.0, 1.1, 1.3 - ale M$ doszedl do wniosku ze nie bedzie sie dzielil,
zostawil OS/2 IBMowi i zaczal prace nad tym g... w3.x, ktorym
znowu na lata zablokowal rozwoj systemow operacyjnych typu personalnego,
dopoki sam nie wypuscil nowego g... i teraz rozpowiada swiatu ze pierwszy
system 32bitowy, multitasking itp itd etc.

dajmy juz spokoj Slawku,
nie zapedzaj sie na tereny na ktorych poruszasz sie slabo,
bo tylko grzezniesz

M$ to byl i bedzie wylacznie geniusz marketingowy Billa Gatesa,
przed ktorym chyle czola, jak przed kazda rzecza zrobiona swietnie,
ale nie zamierzam sie z tego powodu dac oglupic.

Mnie M$ nigdy nic nie dal,
i nie dal rowniez zadnemu innemu uzytkownikowi komputerow
(SPRZEDAL)
i rowniez dla zblizenia komputera do mas - M$ jako taki nie byl
potrzebny, to by sie stalo i tak, i moze nawet predzej i TANIEJ, gdyby
zamiast kolosa M$ wprowadzalo komputery pod strzechy kilka/kilkanascie
firm, w ZDROWEJ ze soba konkurencji.

Grego