Re: ODP: Rejestracja modemu

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 23:54:01 MET DST

andrzejp_at_complex.com.pl (Andrzej Przygodzki) wrote:

>Ja chcialbym sie tylko zapytac jakie sa korzysci z zarejestrowania modemu?
>i ile sie za taka przyjemnosc placi?

W domu - praktycznie zadne. W firmie - jezeli masz modem na osobnej
linii, to mozesz kazac go jednoczesnie wyrzucic ze spisu telefonow
(takze tego podawanego przez panie na 913) Jezeli to jest faks lub
faksomodem, to mozna go jednoczesnie wpisac do spisu numerow
faksowych. Kosztuje to kilka lub kilkanascie zlotych - dokladnie nie
pamietam. Ja to zrobilem, bo mam w pracy modem na osobnej linii
poza centralka, a w okolicach grudnia telefon sie urywal - kupa
klientow dzwonila na moj 'modemowy' numer podany im przez informacje
i pytala mnie, ile bedzie kosztowalo ubezpieczenie ich samochodow !
Nie umialem im odpowiedziec, bo wyliczenie skladki to u nas cala
ksiazeczka tabel, (lub program, ktorego oczywiscie akurat nie mialem
zapuszczonego), ani nie moglem przelaczyc rozmowy na kogos
kompetentnego w sprawach ubezpieczen.

Pozdrowienia
Grzegorz.

p.s. Pare lat temu to byla zupelnie inna bajka - chodzilo o wymagania
'spoldzielni ucho' ktora musiala dokladnie wiedziec co, do kogo i za
pomoca jakich urzadzen obywatel wysyla. O ile pamietam, byl
jakis wesoly przepis, ktory nakazywal przy rejestracji modemu
zdeponowanie we 'wlasciwym miejscu' kopii programu komunikacynego !
Na szczescie chyba juz 'to se ne vrati'... ;-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl