Re: Digger

Autor: Ryszard Cichy (kssis_at_jan.mech.pg.gda.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 18:06:57 MET DST

Jarek Lis wrote:

> : > p.s. Do mlodszych kolegow, ktorzy tego nie pamietaja:
> : > Spectrumowcy, Commodorowcy, Atarowcy i Amstradowcy 'zarli'
> : > sie jakies 10 lat temu rownie bezwzglednie jak tu i teraz Windziarze,
> : > Osiarze i U*xiarze. I co nam z tego zostalo ?... ;-)))

Starsi koledzy! Wtedy byliscie uzytkownikami domowymi, tak jak teraz
uzytkownicy '95. Czemu sie nie klociliscie o RT,RSX czy UNIX ? Czemu nie
narzekaliscie, ze 5 konsoli po 4800 bd wykancza PDPa ? Mieliscie
spectruma i bylo dobrze. Trzeba odrozniac dom, biuro, fabryke, uczelnie.
Kazdy produkt ma swoje miejsce.
W 1985 jeden dyrektor zaproponowal mi automatyzacje elektrowni na ZX
(PRAWDA!). Od tego czasu niczemu sie nie dziwie.

--
Ryszard Cichy  kssis_at_jan.mech.pg.gda.pl