Re: W co inwestowac?

Autor: Verx (kalitar_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 14:27:08 MET DST

On 27 Jun 1996 11:40:33 GMT, kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz
Kloczko) wrote:

>Verx (kalitar_at_telbank.pl) wrote:
>[..]
>: U mnie (95 PL) jak wlacze tryb ms-dos, czyli wyjde z win do dosa i
>: napisze exit to powraca do windows, a nie resetuje. ^^^^^
Napisalem wyraznie do dosa. U mnie przy wlaczeniu komputera nie
uruchamia sie win 95 tylko dos7 i jak napisze win to mi sie wlacza.

>Troche cos nie tak. Powinienes napisac:
>
>U mnie pod dos-e, jak w pracujac z command.com i napisze exit to jest
>uruchamiane miedzymordzie graficzne (no wiece w95) bo to jest zapentlone ...
>jak nie tryb znakowy to graficzny.
>
>LUDZIE CZY WY NIE ROZUMIECIE, ZE NADAL PRACUJECIE POD DOS-EM ?
Wlasciwie tak, ale jak ktos ma win95 to nie mowi ze ma nakladke na
dos7.

>Jakby ktos zapomnial to prosze sobie przypomniec co znaczy skrot DOS
>i co zarzada zasobami plikowymi pod waszymi W95.
>
>kloczek

Lukasz Kalita
kalitar_at_telbank.pl
verx_at_herkules.vlo.ids.gda.pl