Re: W co inwestowac?

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 13:40:33 MET DST

Verx (kalitar_at_telbank.pl) wrote:
[..]
: U mnie (95 PL) jak wlacze tryb ms-dos, czyli wyjde z win do dosa i
: napisze exit to powraca do windows, a nie resetuje.

Troche cos nie tak. Powinienes napisac:

U mnie pod dos-e, jak w pracujac z command.com i napisze exit to jest
uruchamiane miedzymordzie graficzne (no wiece w95) bo to jest zapentlone ...
jak nie tryb znakowy to graficzny.

LUDZIE CZY WY NIE ROZUMIECIE, ZE NADAL PRACUJECIE POD DOS-EM ?

Jakby ktos zapomnial to prosze sobie przypomniec co znaczy skrot DOS
i co zarzada zasobami plikowymi pod waszymi W95.

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl