Re: jaki skaner kolor czy mono ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 12:43:00 MET DST

StryjO_at_ComArch.Krakow.PL (_- StryjO -_) wrote:

>Ja znowu nie bylbym takim pesymista. Widzialem na wlasne oczy jak w
>wydawnictwie w Tyncu (bylo to z 2 lata temu) facio siedzial przed
>komputerem z DOSowa Ventura i skanerem stacjonarnym (jakis HP) i
>wkladal do niego kartki z tekstem maszynowym po polsku (znaczy mial
>polskie znaki) i poprawial raptem kilka bledow na strone !!!!. Kilka
>znaczy mniej niz 4 a takze 0 !!!!.

Mam pewna teorie - czy to byl jednostronny maszynopis ? Bo najwiecej
bledow mialem przy probach skanowania ksiazki drukowanej dwustronnie,
w ktorej druk 'przebijal' z jednej strony kartki na druga. Zreszta
skaner stacjonarny HP to sympatyczne zwierzatko, ale kosztowne,
podobnie jak dobre programy OCR - najczesciej bardziej sie jednak
oplaca posadzic maszynistke.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl