Re: W co inwestowac?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 11:11:53 MET DST

sduchnow_at_mars.superlink.net (Slawek Duchnowski) wrote:

>A co ci brakuje w np poczcie w WIN95 ? Pine ?

>Jest Eudora jest Pegasus jest Agent 99 i jest MS Exhcange e-mail
>client.....

Napisalem wyraznie, ze chodzi mi o wytwory M$. Ani Eudora,
ani Pegasus ani Forte Agent, (skadinad dobre programy -
zobacz, w czym pisze niniejszy posting) nie sa produktami M$.
A pisanie o Exchange jako dobrym produkcie na liscie,
na ktora co jakis czas nowy niczego sie nie spodziewajacy
czlowiek wysyla przy jego pomocy kupe smieci uwazam,
delikatnie mowiac, za afront.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl