Re: Digger

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 11:36:00 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

>Mimo ze moj kolega osmieszyl programistow tej gry
>(mogl tak poustawiac siebie i rozne bloki, a potem na klawiszu
>kladl ciezki przedmiot, ze gra sama sie grala i po przekroczeniu
>bodajze 99999 znow wchodzila na 0000) on oczywiscie wtedy smacznie

Tez tak umiem, ale to wcale nie takie proste :)))

>spal, to chetnie by sobie te gre zaemulowal na PC.
>Moze ktos ma emulator malego Amstrada

Skads zassalem, ale nie pamietam skad - chyba z Simtela.
Nazywa sie cpcemu13.zip. Odpalilem go i dziala,
ale nie starczylo mi czasu i ochoty na to, zeby podlaczyc do
PC 3 calowego flopa i przegrac Franka pod emulator.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl