Re: Swieta wojna trwa

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 03:36:22 MET DST

At 13:03 26.06.96 +0200, you wrote:
>-=> Jakis komentarz ???
>-=>
>-=> Pozdrawiam.
>-=> Sas.
>-=>
>A pewnie, ze jest !

Ode mnie tez:

> Mialem OS'a, ale przesiadlem sie na Win95Pl. Byly dwie glowne
>przyczyny przesiadki :
> 1) Drivery.... Niby prawda, ze mozna je znalezc, ale... Np. taki
>Gravis. Driver do Win95Pl jest, dziala bez problemow. Do OS'a tez
>teoretycznie jest, ale dziala jakby chcial, a nie mogl. Na dodatek
>jest to shareware i jesli chce sie miec caly i w ogole, to wybul ok.
>80 plz. Sorry, ale nie mam tyle na glupie drivery.

A na glupi system operacyjny (bo W'95 jest nim) to miales czy piratujesz?

> 2) Gry... Nie bede ukrywal, ze gram i to duzo. Wszyscy wiedza,
>jaki jest cyrk z grami pod OS'a. Albo sie w ogole nie uruchomi, albo
>bez dzwieku (np. Worms). Sorry. ale wychodzi teraz mnostwo rzeczy, w
>tym gier TYLKO pod Win95. Taki jest trend i raczej sie tego nie
>zmieni. (nie wyobrazam sobie pikiet pod ECTS'em ;) ).

Teraz zgoda. Gdy komus komputer potrzebny do zabawy to szuka ladnego
srodowiska. Ten kto chce powaznie ;> popracowac - ten szuka rozwiazan przede
wszystkim skutecznych, chocby i kosztem urody (to wlasnie ja) i problemow z
grami.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl