Re: W co inwestowac?

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 00:15:04 MET DST

At 09:57 26.06.96 +0200, you wrote:

>Ja rowniez uwierzylem reklamom, i nie mam najmniejszych problemow.
>Przyczyna klopotow moim zdaniem jest zbyt oszczedne inwestowanie w
>sprzet.
>
>Ktos juz poruszyl wczesniej ten problem chyba Greg. jesli sie zaluje
>dodatkowych 100-200 PLN na plyte lub procesor, albo kupuje sie SIMM'y na
>gieldach to potem

Jesli oszczedza sie grosze to dostaje sie ekskrementa - wiadomo. Ale to nie
ten przypadek. Sprzet byl akurat calkiem OK, akceptowal DOS'a z klasycznymi
okienkami, Linux'a, FreeBSD i Warpa. W'95 jakos sie zainstalowalo, ale
pozniejsze dzialanie doprowadzalo do [autocenzura] ... i dlatego:

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)