Re: Rejestracja modemu

Autor: zbylu_at_complex.complex.com.pl
Data: Thu 27 Jun 1996 - 04:57:02 MET DST

Jezeli chcesz rejestrowac modem (a ma on homologacje) to musisz
isc od telekomunikacji i tam wypelnic odpowiednie papiery
(w odpowiednim pokoju - ktory aby znalezc trzeba stracic pol dnia
- bo nikt nie wie co to jest modem, wsrod pan pracujacych w telekom.
:) i gdzie go zarejestrowac!)... i na sam koniec otrzymasz za miesiac
rachunek telefoniczny w ktorym oplata wzrosnie o 11 zl nowych
polskich za rejestracje! Dobrze ze oplata jest jednorazowa !:>
Zbylu
| Zbigniew Zielinski |
| E-mail: zbylu_at_complex.complex.com.pl |
| http://www.complex.com.pl/~zbylu/ |