Re: Yamaha SW 20 PC Sound Edge

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 12:14:11 MET DST

Dnia Wed, 26 Jun 1996 09:47:12 +0200, Artur Lipowski
<artur_at_tpg.krakow.pl> napisal :

>Wczoraj dowiedzialem sie, ze karta ta nie jest juz produkowna przez Yamahe.

Skad masz te wiadomosci ? Bo jesli ode mnie to ja powiedzialem
"zadzwonilem do sklepu i powiedzieli mi, ze nie bedzie juz tych kart
bo weszly nowe" , czyli nie sprawdzalem, czy Yamaha faktycznie to
oglosila. A co do supportu tej karty to do dzisiaj nie udalo mi sie
sciagnac driverow pod win95. Wprawdzie na jednej ze stron stoi
napisane, ze sa na ich BBS ale ja tam napewno nie bede dzwonil (chyba,
ze dzwonkiem ;-). A co do supportu Yamahy to moze zacytuje odpowiedz
na moj list:

Moje zapytanie :
"Hi
I'm looking for drivers for this great sound card. The win3.x version
works fine, but I'd like to have native ones for my Win95.
I'd appreciate if you could tell me where I can download them from.

Sincerely yours
Wojciech Wolas"

Ich odpowiedz:
"Greetings,

Thank you for looking at the Yamaha site. Yamaha MusicSoft Europe
serves our international XG customers for product price, availability,
technical information, service or a dealer referral.

Yamaha MusicSoft Europe Tel. 0181 987 9485
Unit 6, The Piazza Fax. 0181 987 9484
Devonhurst Place, Chiswick Internet: http://www.yamaha.co.uk
LONDON W4 4JE

Best regards,"

Czyli czeski film ;-) (moze Grego udostepnil im swojego mailbot'a ;-)

(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)