Re: Yamaha SW 20 PC Sound Edge

Autor: Artur Lipowski (artur_at_tpg.krakow.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 09:47:12 MET DST

Piotr Warchol wrote:
> Moim zamiarem jest kupno subj. czy ktoś może mi coś więcej o niej napisać,
> bądź polecić, lub odciągnąć od kupna??? (posiadam keybordzik GM i chciałbym
> stworzyć małe ;studio; muzyczne...

Wczoraj dowiedzialem sie, ze karta ta nie jest juz produkowna przez Yamahe.
W zwiazku z powyzszym radze sie zastanowic czy warto ja kupowac do celow
(pol)profesjomalnych. No chyba, ze masz pewnosc, ze Twoj sprzedawca nie zostawi
Cie na lodzie jezeli chodzi o pozniejszy support.

--
Pozdrawiam,
Artur Lipowski