Re: Siec bez kabla

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 04:48:08 MET DST

On Wed, 26 Jun 1996 02:41:12 +0200 Ryszard Jasicki wrote:

>Adam nie okazal sie zbyt kulturalny.

uzyte ";-)" oraz ":-))))"
wskazuja WYRAZNIE ze Adam zartowal.

i jak w kazdym dobrym zarcie umiescil rowniez szczypte prawdy
(ciekawe czy i do mnie sie to odnosi, mam szczera
nadzieje ze nie, ze nie zdarzaja mi ani protekcjonalny ton
ani uwagi w stylu: tak to mozna w Polsce ale NA SWIECIE
[w domysle: w USA] robi sie to inaczej)

Grego