Re: AWE 32 i polskie win95

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 17:17:04 MET DST

ATHMAGOR_at_bachus.1lo.lublin.pl (Jaroslaw 'Athmagor' Wozniacki) wrote:

> Jak macie takie syfne komputery, to tak wam dziala. Ja nie
>mam najmniejszych problemow z windoza i to POLSKA, a w komputerze jest
>troche nawkladane : Gravis, Tekram, Tseng. Nic mi sie nie wyklada,
>wszystko pracuje doskonale.
>Na innym komputerze z plyta obrzygana przez niektorych - Shuttle
>Hot 433, dziala od kilku tygodni prawie non stop Word i Excell bez
>padow.

A jak duze maja pliki danych ? Bo jak pisze w Wordzie list do cioci
a w Excelu licze sobie przewidywane oprocentowanie swojego konta
bankowego, to tez chodza bardzo dobrze. Gorzej z prawdziwa praca,
np Excel 5.0 z dwoma plachtami po 3 MB, albo Word z dokumentem
100 stronowym w 3 kolumnach i z tabelkami.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl