Re: W co inwestowac?

Autor: sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl
Data: Tue 25 Jun 1996 - 13:45:27 MET DST

On 25 Jun 96 at 11:28, Tomasz Kloczko wrote:

> B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl) wrote:
> : At 22:13 24.06.96 +0200, you wrote:
> : >sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl wrote:
> : >: Ogolnie wiadomo, ze z punktu widzenia czlowieka, dla 'typowych'
> : >: zastosowan najlepsze efekty daje:
> : >: 1. zwiekszenie pamieci
> : >: ..
> : >: 2. zmiana dysku na szybszy
> : lub solidny cache - ale to znaczy patrz punkt 1.
> : >: 3. zmiana szybkosci procesora
>
> 4. Wymiana systemu i rezygnacja z uslug M$.
>
> Czy pod "typowimi zastosowaniami" nalezy rozumiec jakiekolwiek? Zanim ktos
> [...]
[...]

W oryginale mojego tekstu, w ktorym wystepuja te "typowe
zastosowania" dalej stoi jak byk:

.. Do wszystkich, ktorzy sie obrusza: tak, wiem, ze to drastyczne
.. uproszczenie, ale mysle, ze na poczatek Rafalowej przygody z
.. miernictwem komputerowym w sam raz...

wiec sie nie czepiaj skrotow myslowych, bo oczywiscie w ogole nie chodzi o
zastosowania, ale jak to zwykle przy metodach mieszankowych:
reprezentatywne dla badanego srodowiska ze wzgledu za zachowanie sie
(program behaviour) zadanie testowe. Jesli juz o tym mowa, to wlasnie
zachowanie sie jest uwazane za zrodlo glownych problemow badawczych.
Samo zdefiniowanie obciazenia i jego srodowiska to problem jak
cholera, chociazby ze wzgl+du na koniecznosc poszukiwania kompromisu
miedzy sprzecznymi dazeniami do dokladnosci a uniwersalnosci wynikow...

                             Pozdrowienia, Adam
P.S.
To co napisalem to oczywisccie nadal duze uproszczenie...