Re: ADW czy ADZ ???

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 21:51:00 MET DST

At 12:29 24.06.96 +0200, you wrote:
> Czym roznia sie procesory AMD 5x86 133 ADZ i ADW, a wiec
>ktory lepiej kupic ??
> Jaka jest najlepsza plyta pod ten proc (oprocz ASUSa SP3 - bo ta
> jest najlepsza w ogole) ???
>

> Luksoft

ad.2. tj. plyta - sam mam liczne a dobre doswiadczenia z tzw. 'Gigabyte' -
jest to prawie jedyna plyta 486 dzialajaca prawidlowo z mnoznikiem 4*. Ale
uwaga - tylko aktualna wersja - poznac mozna po:
        dokumentacji - musi zawierac opis (chocby na wkladce) takich ustawien.
        opisach na plycie - jw.
Stare mutacje tez dawaly sie 'zgwalcic' na *4 przez ustawienia
zworkologiczne nieudokumentowane, ale lataly w krzaki.
Nazwa znalazla sie w cudzyslowie nie dlatego, ze nazwa wlasna lecz poniewaz
ani na plycie ani w dokumentacji slowo 'gigabyte' nie wystepuje - jest to
praktycznie nazwa zwyczajowa dystrybutorow. Plyty te sa oznaczane symbolem
"GA 4586 cos_tam".

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl