Re: New York - adresy sklepow z czesciami

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 20:59:17 MET DST

On 20 Jun 1996 18:58:41 +0200, PORTOTOM_at_sgh.waw.pl (TOMASZ WOZNICA)
wrote:

>Moj kumpel jedzie na wakacje do NY. Chce mu dac troche zielonych,
>zeby mi przywiozl jakis modem i moze karte muzyczna, a poniewaz
>to kompletny laik jesli chodzi o komputery, zwracam sie do
>wszystkich osob z NY z prosba o info o pewnych ale niezbyt drogich
>sklepach z czesciami.
>Z gory dzieki za odzew.
>
>Tomasz Woznica

Jesli NY oznacza miasto Nowy York (NYC) a nie stan to dobry sklep z
dobrymi czesciami to J&R Computer Store. Ceny maja calkiem calkiem.
I sa w w downtown Manhattan czyli latwy dojazd metrem.
Adres: niedaleko World Trade Center i City Hall czyli urzedu miasta.

 Na razie:
  --
  Slawek Duchnowski

   *Proud New Yorker*