Re: Alokowana pamięć w Win95

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 01:21:36 MET DST

On Wed, 19 Jun 1996 17:42:49 +0200 Leslaw Frydel wrote:

>Ale np u mnie jak mialem 8Mb to alokowal 7 na dziendobry (sprawdzone przez
>uruchomienie monitora pamieci zaraz po starcie w Autostart) a jak dolozylem 8
>(razem 16) to alokuje sobie 13!
>Sprobuj wywalic siec i zobacz ile alokuje - moze to przez siec.

to nie jest zaden problem, ani wogole nic zlego.
Mnie OS/2 z 5MB sygnalizowal 250kB wolnej pamieci fizycznej.
To samo z 8MB. Przy przejsciu na 12 zostawial niewiele ponad 300kB.
Dopiero na 24MB zostawil 3MB. (faktem jest ze u mnie startuje przy boot'cie
masa programow)
To zupelnie normalne - w miare wzrostu pamieci fizycznej wiecej DLLi
la~duje w RAMie a mniej w swap'ie.

Grego