Re: ODP: Nowa grupa?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 01:11:59 MET DST

On Wed, 19 Jun 1996 19:11:40 +0200 Andrzej Przygrodzki wrote:

>Jak sie do takiej grupy dostac.
>Co trzeba napisac w subject a co w tresci.

jest to wszystko opisane w PZSie (przynajmniej dla wiekszosci
mailinglist, nie pamietam czy dla wszystkich)

ogolne zasady sa nastepujace:

1. Jesli znamy adres listservera to po prostu wysylamy slowko HELP
   w tresci maila do niego - co otrzymamy w odpowiedzi nietrudno sie domyslic

2. Jezeli znamy adres mailinglisty lecz nie znamy servera, wysylamy
   HELP na adresy listserv, listproc, mailserv, maiser, majordomo
   np. znamy adres listy w postaci lista_at_host.domain, wysylamy help
   do listserv_at_host.domain, listproc_at_host.domain etc

metoda jest skuteczna w 99.5%
i dziala szybciej niz pytanie na jednej liscie jak sie dostac na inna
:-)

Grego