Re: Netiquette

Autor: Adrian Szwed (adrel_at_bci.krakow.pl)
Data: Tue 18 Jun 1996 - 19:53:17 MET DST

In article <31C680F5.2B1AB3BD_at_lodz.pdi.net>
Michal Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote:

> Przeciez od tego sa pola reply-to, from itp.
>
> Michal

Tak, ale raz mi sie zdazylo czytac dluga dyskusje w ktorej wszystkie sigi
zostaly wyciete. Chcialam odpowiedziec bezposrednio przez mail, a pole reply
by mail odnosilo sie do ostatniej osoby piszacej przez Re:news.

--
						    Adrian
---------- Adrian Szwed ----------